Hyung Jun _‘You’re My Pet’ VIP Movie Premiere


KIM HYUNG JUN IRANIAN FANCLUB(we♡형준)l

سلام به همگی..

بعد صدسال امدم...هی خدا این که قرار نیست آلبوم بده فقط میپره اینورو اونور...

نمیدونم اینجایی که الان رفته کجاس فقط عکساشو میذارم که ببینین..

فردا هم براتون اخبارش رو میذارم...

راستی

"یونگ سنگ عزیز تولد 26 سالگیت مبارک"

خب بریم سراغ عکسامون....

 

 

 

 

خب تموم شد..

من برم کلی کاردارم..

نظر زیاد بدینا..بای بای



نظرات شما عزیزان:

honey
ساعت18:40---15 آبان 1390
سلاااااااااااااااااااااااااااا اااااااااااااااااااااااااااااا اااااام....

اواااااااااااااااااااااااااا ااااااااااااااي دلم براش يه اتم شده بود..... دلم براي تو هم تنگ شده بووووووووووووووود .....

چقدر هيونگ نااااااااااااااااااااااااااز شده.....

پاسخ:چی میگی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟//شما؟؟؟؟به جا نمیارم؟!!!!!!!!!
چیش..نامرد...
هیونگ همیشه ناز بودهههههههههههههههههههه

پاسخ:آجي من رو به ياد نمياري؟؟؟؟


only me
ساعت18:14---12 آبان 1390
چی باعث شده فکر کنی من بعداز دیدن اینا می تونم به زندگیم ادامه بدم؟!؟پاسخ:ها؟؟؟؟؟خب خیوده هیونگ..تیپش...خودش...هیونگ جون...بی بی...و غیره....

معصومه
ساعت9:04---12 آبان 1390
سلام آپم ميتوني بياي تولدمون شروع شد اگه وقت داري بيا به ID يه سري بزن...

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 12 آبان 1390برچسب:kim hyung jun new news,ساعت توسط .::sima admin::.| |


Power By: LoxBlog.Com